کاش می شد...


     کاش می شد یک شب
                       قمری غم زده ی حس دلم
                                لا به لای پر چشمان تو تا صبح  می خفت...


     دلم می خواست تا انتها این کاش ها را می نوشتم اما یک بار به سختی به خاطر تمام کاش ها تنبیه شده ام...تمام هستی ام به خاطر کاش هایم به باد فنا رفته است...

     کاش...

     کاش هرگز نمی نوشتم...

     اما بگذار از فردا بگویم که شاید یک نفر بیاید.حتما هم می آید...

      ...یک نفر می اید
                        که سحر در پس هر لطف نگاهش پیداست

      ... یک نفر می اید
                       که سراپای وجودش باغ است...


       نمی دانم...نمی خواهم بدانم...راستی چقدر در هم و به اندازه ی تمام خوبی ها برای هم خوبیم...شاید اصلا...و شاید...

                         سجده کن ای دل بدان عشقی که سرمای درد

                         نام تابستان گرفت و درد پایانم گرفت...

رفتم به  کنار رود,

      - سر تا پا مست -

رودم , به هزار قصه میبرد زدست

        چون قصهء درد خویش با او گفتم

                لرزید و رمید و رفت و نالید و شکست

 

 

چی بگم!


یک متر فاصله گاهی اوقات به اندازه هزاران کیلومترجدایی می تونه

آدمو بی خیال کنه...

می دونم خورده تو سرم...اما واقعیت اینه که دارم میشمرم...همه ی

لحظه هارو...همه ی ثانیه هارو...تو که نه می دونی و نه می فهمی..

      آخه می دونی  آدمیزاده خیلی نادونه...باید باشی که بفهمی...

چی بگم...که :گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم...نیومدی که بگم...اما مهم نیست...من اومدم...با تموم فاصله ها...با تموم دلتنگی ها