این هم دلتنگیست

گاه از اشک ترم عمق دلم سوخته است
کاه از سوختنم عشق چه افروخته است

   ... همین و دیگر هیچ...

دیگر نمی دانم دلتنگی به چه می گویند...
مگر نه این که آدمی تنها آمده است و تنها نیز خواهد رفت...!
مگر نه این که گم کرده ی ابدی خانه ی دوستیم.!

    پس دلتنگی ها را در حوضچه ی خوب خدا خواهم شست...
 و به اندازه اندام زمان
        خویش را در پس تقدیر فلک 
                       در همان جا که خدا می خوانند
   غرق در بی کسی پر کسی ام خواهم کرد
                                            و به اندازه یک مشت سوال
                        خواب را خواهم دید
                                   عشق را خواهم برد
                                             و به سرانگشت زمان
 مزه گس شدن بودن را
                             در دهان خواهم داشت
               من به یک لحظه ی آبی شدن روح خودم دلشادم
                        من فقط  دلتنگم...
                                        من فقط دلتنگم...

دلتنگی

گفته بودی
از حال و هوای خودم برایت بنویسم
اینجا
حوالی نگاه من همیشه مرطوب است
با بارش گاه گاه خاطراتی دور
اینجا
دلواپسی هایم
شبیه انار ترک خورده ای است
در ارتفاع باغ
و دلتنگیهایم
شبیه دستهای پراکنده ای است
در ازدحام شهر
و عبور سیال غمی مبهم در مدار تکرار
آه......
بگذریم
راستی
تازگی هی مرا از نزدیک دیده ای؟

کسی دیگر نمیکوبد در این خانه متروکم

کسی دیگر نمیگوید چرا تنهای تنهایم؟