این هم دلتنگیست

گاه از اشک ترم عمق دلم سوخته است
کاه از سوختنم عشق چه افروخته است

   ... همین و دیگر هیچ...

دیگر نمی دانم دلتنگی به چه می گویند...
مگر نه این که آدمی تنها آمده است و تنها نیز خواهد رفت...!
مگر نه این که گم کرده ی ابدی خانه ی دوستیم.!

    پس دلتنگی ها را در حوضچه ی خوب خدا خواهم شست...
 و به اندازه اندام زمان
        خویش را در پس تقدیر فلک 
                       در همان جا که خدا می خوانند
   غرق در بی کسی پر کسی ام خواهم کرد
                                            و به اندازه یک مشت سوال
                        خواب را خواهم دید
                                   عشق را خواهم برد
                                             و به سرانگشت زمان
 مزه گس شدن بودن را
                             در دهان خواهم داشت
               من به یک لحظه ی آبی شدن روح خودم دلشادم
                        من فقط  دلتنگم...
                                        من فقط دلتنگم...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:25 ق.ظ http://baztabroh.blogsky.com

سلام عزیز راستش چیزی که میخوام بگم شاید ناراحتت بکنه ولی یک نظره دیگه عزیزم طراحی وبلاگت خیلی خیلی بده بهتره درستش کنی عزیز راستش اگر دوست داشتی تبادل لینک میکنیم فعلا بابای

ممنونم از نظر شما...می دونین این فضا حسی رو در وجودم ایجاد می کنه که حاضر نیستم با تموم دنیا عوضش کنم...در هر صورت متشکرم که به من سر می زنی...فدای شما

نفیسه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ http://negaar.blogsky.com

سلام
چه بلاگ خوشگلی!

شما لطف دارین دوست خوب ناشناس من...سعی می کنم در اولین فرصت سری به وبلاگتون بزنم...باز هم متشکرم و منتظر نظراتتون...فدای شما

دویار جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:42 ق.ظ http://www.2yar.com

سلام دوست عزیز فکر کنم این چندمین باری هست که من به وبلاگت سر میزنم.باید بگم وبلاگت با سایتم هم نامه و تقریبا هم موضوع.خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا بشم.بد هم نیست تبادل لینک کنیم.بهزاد

اگرچه برای من جالبه که سایت شما هم نام وبلاگ منه...اما متاسفم که تا الان نمی دونستم...حتما سری بهتون می زنم...فدای شما دوست خوب

آزاد پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.hotpinar.persianblog.com

سلام..خیلی قشنگ می نویسی..
آدما همیشه در پی بودن و ماندن
آدما همیشه در پی بی کسی نماندن
تو ای آدم مرا ببین
درعین بودن به فلاکت فتاده ام
باش..ولی سر بلند باش

زندگی فقط تکرار یک فیلم تکراریست....
ای دوست موفق باشی تا بعد......

ترانه دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ب.ظ http://taranejoon.blogsky.com

salam khobin man tarane hastam az webetoon kheilyy khosham omad khahesh mikonam be web man ham sar be zanin va vasam nazar bedin bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد